Scchtekarkväll

Stekar-kväll, för alla ni som inte fattar riktigt vad det står i rubriken! Som sagt igår var det hur enormt roligt som helst med en ordentlig grillkväll vid sturebadet och med ett gäng rikttiga knäppisar, hehe. Kom hem kl 01:00 (eller okej, kanske inte prick då men..). Góa korvar, marshmallows, kladdkaka, jordgubbar m.m. med lite tyska och engelska snack och en maassa fotande (men min kamera glömde jag hemma..)! Så därför tänker jag vara så god och "sno" lite bilder från facebook!



























Kram & Hejdå. Ciao. Adios. Goodbye. Farwell. Arrividerci. Besos y abrazos. Hasta luego y muy mas.. ^^


Kommentarer
emma nordh

Ihhh! kommer sakna dig jääätte mycket! Du får komma precis när du vill, har alltid plats! :)<3

2011-07-11 @ 20:23:15
Stephenie

Och jag kommer sakna DIG!! haha det är bra att veta, kanske ramlar in någon dag! ;) ♥

2011-07-11 @ 23:31:08
URL: http://stephenie.webblogg.se/


Leave a comment here:


Name:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog adress:

Comments:

Trackback

Norrskensbarnet

My heart is beating differently, and just the same as yours.

RSS 2.0