Inget är svart och vitt

Okej. Såhär är det, ni som hängt med läste alltså mitt förra inlägg, vilket jag inte trodde så många skulle läsa - minst av allt trodde jag verkligen inte att folk skulle överreagera så! Jo visst från andras ögon så kan det verka allvarligt, men faktum är att ni skulle skratta om jag berättade vilka löjliga minimala saker som utlöste min '"skriftliga avreaktion" igår. Och det är just det det är - en avreaktion! Jag använder mig av den här bloggen för att jag (i nuvarande läge) inte kan avreagera mig fysiskt för jag går varken på gym eller tränar på fritiden. Jag älskar att skriva och poesi framförallt, vilket då leder till att jag skriver saker som de flesta inte förstår.
Jag älskar er alla, underbara människor som bryr sig om mig, men låt mig bara få ha denna avreageringsmetoden ifred. Om jag någonsin mår allvarligt dåligt så är det ju klart jag pratar om det. Just igår var det bara för mycket med alla läxor och regn och slask - och kanske början på en förkylning - att jag bara ville få det ur systemet, och redan när jag skrev de sista orden i inlägget så kände jag redan hur mycket bättre jag mådde.
Så tack för att ni bryr er och finns där, men jag går bara igenom vad varenda annan människa går igenom när den stressar p g a skola o ch plugg - man kan inte ta sig igenom livet utan stress.
Och sanningen är den att jag har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv som jag är nu, här i Göteborg, med oändligt trevligt folk och vänner omkring mig, med känslan av att jag kan göra vad som helst om jag bara vill det tillräckligt mycket. Fan jag måste säga det ( med risk för att låta ego) - jag  ä l s k a r  Göteborg och mitt liv och mig själv och världen och alla omkring mig.


Kommentarer
eliin J här igen.. xD

Du är nog den sötaste människan på jorden!! :) (gud vad jag älskar att du uppdaterar massa, såhär ska det vara i fortsättningen tycker jag ;) )

2011-11-30 @ 20:32:24
Stephenie

Hahah åh Elin då! :) lugn bara lugn nu har jag fått igång flytet, det kommer mer!

2011-11-30 @ 20:49:44
URL: http://stephenie.webblogg.se/
A friend <3

I read all your texts and i like your texts <3

2011-12-02 @ 20:00:23


Leave a comment here:


Name:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog adress:

Comments:

Trackback

Norrskensbarnet

My heart is beating differently, and just the same as yours.

RSS 2.0