New tomorrow

Har precis haft besök av familjen som flyttar in i vårat hus. De var väldigt trevliga (och deras barn var väldigt roliga att busa runt med^^) så nu känner jag att det inte längre är lika sorgligt att sedan lämna det här stället nu när jag vet vilka det är som vi lämnar över det till. Visst kommer det vara hemskt, men det känns ändå bättre nu i förhand än det har gjort. Så det var väldigt kul att de kom på besök (lite variation mot vardagen: att sitta och uggla på sitt eget rum för ingen har någonting att säga, jag, mamma och pappa då.)! Och jag har också gjort färdigt min ena pil (det blev bara en, det var alldeles för jobbigt, plus att jag har så himla ont i min tumme som svullnat upp efter allt täljande) så nu är det bara klänningen, som jag strax ska börja på, och tråden till pilbågen kvar!


Kommentarer


Leave a comment here:


Name:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog adress:

Comments:

Trackback

Norrskensbarnet

My heart is beating differently, and just the same as yours.

RSS 2.0