Why? she said, Why not? he replied

Strax åker jag till lilla lilla U-hamn och kommer fram kl sex. Fattar inte hur jag orkar åka fram och tillbaka hela dagarna i ända. Men men vad gör man inte för nära och kära? Ser så fram emot att kolla på Shakespear-teater vid Torpa med mina kära efterlängtade kompisar! Hoppas på fiint väder, för det känns lite jobbigt att hela tiden åka ifrån hemmet - världens solställe - till Ulricehamn som är ett av de regnrikaste områdena i hela landet.. I alla fall.. känner mig levande, lycklig, bäst, fri och livet leker lattjolajban!


Kommentarer
Julia

Om jag får bestämma så skulle du komma hit oftare!hihi, saknar dig! <3

2011-07-29 @ 15:06:08
/agnes

oh så vackra bilder du tar.

2011-07-29 @ 19:00:46
URL: http://dinosaurie.webblogg.se/
Stephenie

Åh Julia det vill jag också tro mig! Saknar dig så in i bänken <3

2011-08-05 @ 23:59:44
URL: http://stephenie.webblogg.se/


Leave a comment here:


Name:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog adress:

Comments:

Trackback

Norrskensbarnet

My heart is beating differently, and just the same as yours.

RSS 2.0