Det är sommarlov gott folk

Vi vaknade för ca en timme sen, jag och Julia. Det var väl dags att att igen alla sovtimmarna vi missade förra natten.. Så idag ska vi bara slappa, sova lite, baka kanske?, och bara ha ett allmänt bra sommarlov! Känns bra att för en gångs skull inte behöva bry sig om någonting annat än att leva. Jag har inget vidare vettigt att dela med mig av sen så, har ett litet liv faktiskt vid sidan av bloggen (svårt att tro eller hur?), så istället får det bli lite bilder.
Vill bara tillägga att denna bilden är tagen av min kompis (för att undvika mer missförstånd) !


Kommentarer
anna

Så himla vackra bilder du tar. Jag fullkomligt älskar den nedersta.



Och åå, nämen ååå. Du ska veta att du gjorde min annars ganska tråkiga kväll kalasfin. Så himla snällt sagt, tack!

2011-07-15 @ 22:10:49
URL: http://kreativitet.webblogg.se/
Julia

harkel!!.. stephenie, jag får nog snart lära dig att inte ta åt dig äran för nåt som andra har gjort!!

2011-07-29 @ 15:10:40
Stephenie

Oj förlåt Julia var inte meningen. <3

2011-08-05 @ 23:58:32
URL: http://stephenie.webblogg.se/


Leave a comment here:


Name:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog adress:

Comments:

Trackback

Norrskensbarnet

My heart is beating differently, and just the same as yours.

RSS 2.0