Turning Page

Jag har väntat i hundra år
Men för dig kan jag vänta i en million mer
Ingenting förberedde mig för
Privilegiet att vara din
Om jag ändå bara känt värmen inuti
Din berörelse
Om jag ändå bara sett dig le
När du rodnar
Eller hur du krusar din läpp
När du koncentrerar dig för hårt
Så skulle jag ha vetat
Vad det var jag levde för
Vad jag har levat för
Din kärlek är min återvändo
Endast de ljuvligaste orden finns kvar
Varje kyss är en kursiv tråd
Varje berörelse är en omdefinierad fras
Jag ger upp vem jag har varit
För den du är
Ingenting styrker mig mer
Än ditt fragila hjärta
Om jag ända bara känt hur det känns
Att vara din
Så skulle jag ha vetat
Vad jag hela tiden levat för
Vad jag har levat för
Vi är fastbundna
Till sagan vi måste berätta
När jag såg dig
Jag visste vi skulle berätta den väl
Med ett viskande
Ska vi tämja de förvridna scenerna
Likt en fjäder
Så faller kungariken till sina knän
Turning Page - Sleeping at Last


Kommentarer
Emma Nord

Åhhh ! Va ja älskar den låten, taack, nu gjorde du mig glad vännen <3

2011-12-10 @ 15:55:30
A friend <3

I love ur texts <3

2011-12-10 @ 17:21:12
A friend <3

and i love u too <3

2011-12-10 @ 17:27:32
A friend <3

Heart beats fast

Colors and promises

How to be brave

How can I love when I'm afraid

To fall

But watching you stand alone

2011-12-10 @ 17:38:56


Leave a comment here:


Name:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog adress:

Comments:

Trackback

Norrskensbarnet

My heart is beating differently, and just the same as yours.

RSS 2.0