I went with the willow down where the willow went

Ligger här i min säng med datorn i högsta hugg, och kommer tänka på att jag är fullkomligt uttråkad.. Så blir det väl när man bor i en stad där man varje människa man möter är en främling och man inte känner en enda själ. Men vadå jag kan ju inte lika gärna bara gå fram till någon på gatan och "Hej! jag är ny här, lust att bli kompisar?"? Måste finnas ett bättre sätt..

Hursomhelst flyttar jag ju snart till Göteborg, saker och ting kommer nog lösa sig då. Då kommer jag iaf ha en resonlig ursäkt till att börja lära känna lite folk, när man börjar på en helt ny skola. Har inte riktigt hunnit tänka på hur det ska bli, att börja på Hvitfeldtska.. Hoppas det går bra, det enda jag egentligen fasar över är lunchen första dagen! Jag vill inte bli sittande ensam vid ett bord i den enorma matsalen.. Fast det är väl egentligen bara att gå fram till någon i den nya klassen och "hej, något emot om jag slår mig ner här?". Det kommer nog lösa sig med tiden.
Jag saknar bara alla jag lämnat "hemma" i Ulricehamn.. Jag kan inte längre träffa alla jag vill träffa närsomhelst. Istället har jag tur om det kanske blir en gång i veckan, knappt ens det.. Jaja, som sagt det blir lättare när jag bor i gbg. Då tar det runt 2 timmar med buss istället för 4 att besöka alla mina härtevänner.


Kommentarer
Amelia

ja det var jätte fint där! vad roligt att börja på skola i Göteborg :)

2011-08-07 @ 20:37:37
URL: http://ameliasvensson.blogspot.com
eliin J

Du är den underbaraste! jag lovar att allt kommer bli super o du kommer få mååånga kompisar! om jag lovar fel så får du 10 frislag på mig (HIMYM du vet barney- liknande grejs) JAG saknar dig stephenie! :)

2011-08-12 @ 19:15:41
Stephenie

Åh tack Elin du med! Haha slapsgiving day ^^ saknar dig också

2011-08-13 @ 13:31:36
URL: http://stephenie.webblogg.se/
eliin J

Juste, det är så den hette! HIMYM är nog nästan bästa någonsin!

2011-08-13 @ 14:25:29
Stephenie

HIMYM in my ♥

2011-08-13 @ 17:03:06
URL: http://stephenie.webblogg.se/
eliin J

Exakt! (min vecka kommer gå ut på att sträckkolla på 2 säsonger som jag fick låna!) ;D överlycklig!

2011-08-14 @ 00:21:50
Stephenie

Åh lyllo!

2011-08-14 @ 22:00:49
URL: http://stephenie.webblogg.se/


Leave a comment here:


Name:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog adress:

Comments:

Trackback

Norrskensbarnet

My heart is beating differently, and just the same as yours.

RSS 2.0